Det är ett monster i mitt rum!

Jag har fruktat denna dag länge... 
Väntat på att den ska komma. 
Dagen då en mygga lyckas tränga sig in och surra runt i mitt kolsvarta rum om natten.

Helt plötsligt hör man det. Det där ljudet vi alla fruktar... komma närmare.....och närmare..... tills det helt plötsligt slutar!
Du ligger blickstilla. 
Du kan ju inte se vart det lilla monstret är... Den kanske sitter nånstans på täcket? 
Eller värre: I DITT HÅR!!!!!!!

Tankarna börjar snurra.... Tänk om den kryper in i örat eller näsan? 
Eller om du råkar ha munnen öppen... jag kan inte ens nämna det.... GAH!
Just nu känns det som om den kryper överallt på mig!

Nu är det ju kört. Jag kommer ju definitivt inte få en blund.

Plus att jag blev flyganfallen av en gigantisk humla idag!

Kommentarer
Postat av: ^^

det är ju orättvist när humlorna kan flyga men inte vi! höh

2007-06-19 @ 09:21:40
URL: http://wienerkorv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0