Utvecklingen går långsamt...

Jag har märkt en sak... Efter mycket noggrannt synande av det andra könet (Inte bokstavligen) att det är något fel.

Varför tittar killar BARA efter översminkade, blonda små lamm i fjortiskläder? Vart jag än går så är det så här. 
Idag tillexempel, så satt jag och mina systrar på McDonalds (som jag medger inte är direkt en fancy restaurang eller nåt) och där fanns väldigt många olika typer av killar i olika åldrar där just då. Sen var det självklart fullt med massa fjortisar. 
Och så fort en liten bit av lammköttet gick förbi så fick killarna typ hjärnblödning. 
De höll på att stoppa pommes i näsan och snurra av stolen eftersom de inte kunde vrida nacken så långt.

Nu är det ju inte så att jag ville att dessa killar skulle titta på MIG. Jag är verkligen inte ute efter ett ragg på McD's! MEN detta fenomen har inte bara uppenbarat sig för mig på snabbmats-joints. Samma sak händer när man är ute på krogen eller nåt. 

JAG däremot. Jag är tydligen nån sorts äckel-gubbs-magnet!! ÖVERALLT dyker de upp, helt random, utan förvarning bakom axeln: "Hey baby, can I talk to you?" 
Det är såna som sitter och stirrar på en kl 8 på morgonen på pendeln, eller i tunnelbanan, eller bara på gatan eller på krogen eller på ICA. 
Såna som kommer fram till en och raggar när man står på perrongen efter 10 timmars arbetsdag, ont i hela kroppen och allmänt äcklad av alla duvor i Stockholm. DÅ kommer de fram och ska prata med en. 
VARFÖR?? Vad tror de att de ska få ut av samtalet kl 19:45 på en tisdag??

"Nej tack ditt äckel. Jag tänker inte bli bortgift med DIG i utbyte av femton kameler så att DU kan få uppehållstillstånd!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0