Debaser på juldagen

"I'm gonna kill the bastard who invented high-heels!"
- Robin Williams - Mrs. Doubtfire-


Igår befann jag mig på Debaser Slussen för att se Salem Al Fakir och hans glada gäng. Nästan hela hans familj var där! Alla var sjukt trevliga och glada!

Salem körde massa nya låtar och sen massa hits! Det var riktigt skön stämning där inne. De har förresten öppnat upp så att stället är dubbelt så stort. Tre barer och nu har de garderob också!


Jag hade ju tänkt att jag skulle vara lite kvinnlig av mig och ha klackar. Kändes riktigt bra när jag gick hemifrån. Nöjd och glad. Men precis efter att de spelar klart och adrenalinet lagt sig så kom smärtan! Obeskrivlig smärta!! Sen gick jag omkring och umgicks och låstades som om ingenting i tre timmar till!
Till slut fick jag nog och bestämde mig för att gå hem. Jag insåg då att jag var tvungen att gå hela vägen från Slussen till Sergels Torg. Jag funderade stakt på att ta av mig skorna och gå barfota. Men kom på att jag antagligen skulle få köldskador och att fötterna skulle ramlat av. Så jag pinades hela vägen. Men när jag väl satt på bussen så tog jag av mig skorna!

Aldrig mer.

Tack Affe för alla dina desperata fyllemess om att jag borde komma till Grabbarnas och vara din låstas-flickvän! haha Och tack för de TUSEN missade samtalen jag fick av dig. Har aldrig känt mig så uppskattad! haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0