Freaks

Jag har inte skrivit på ett tag...
Men det är för att jag har studerat några sjuka mänskliga beteenden hos folk som pratar i mobil. Dessa freaks of nature ska jag hylla här och nu:

1. Folk som pratar i mobilen och håller telefonen med handen mot motsatt öra. Alltså håller mobilen med vänster hand mot höger öra.
Vad är det för logik som gör att man anstränger sig på detta vis?! Så sjukt onödigt. Plus att du ser ut som en idiot.

2. Folk som pratar i mobilen med handen mot rätt öra men insisterar på att ha armbågen i 90 graders vinkel så att man knockar alla och får folk att ducka, som gå förbi på stan. Sjukt onödigt och du ser ut som en ännu större idiot än den innan!

3. Igår såg jag en kille på krogen som höll mobilen med skärmen utåt. Han var visserligen full. Men det är ingen ursäkt.
Han upprepade också frasen: "Va? Jag hör inte... va...? Va...? VA...?"

4. När jag klev av pendeltåget nyss så var det en man som gick i full vintermundering. Inget fel med det. Förutom att han hade FLIP FLOPS på fötterna!

Det tog priset.
Nuff Said - som Moe Moe skulle säga.



Nu har jag jullov! Kommer att sakna alla mina klasskamrater som åker hem till landet nu....

Jag har fixat biljetter till Robert Plant och Alison Krauss! 16 maj på Hovet! Det kommer bli grymt! Jag och S ska gå :)


Ikväll blir det Soulkväll på Fashing! Jake-Oh spelar bl.a.
Lillebror Chris ska lägga fresha keys!

Ha det gött! Til' next time!

Tjärlek.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0