Gott nytt år!

Så här sista dagen på året så har jag inte börjat peppa än. kl är snart 17.

Idag har jag hjälp min kära baby B-boy Alfredo med hans blogg. Fixat och trixat för att få det att bli bra...
Check it:
http://kidskoobe.blogg.se

Vi får väl se vart kvällen bär... förra året var jag ute på krogen på nyår. Det var verkligen inte kul... Var på Mosebacke. Hade sjukt höga förväntningar. När jag kom dit var det som om jag hamnat på Alexis Diskobar i Sätra.
Inga fresha söderkisar nånstans....! Bara massa "Eyy du, jag vill snacka lite med dig." "Pratar du arabiska?"- killar.

Så i år kommer jag befinna mig i Hammarbyhöjden hos Johannes (från skolan) och Rebecka. Det kommer bli fint!

Ska snart börja göra mig i ordning. Så fort duschen bli ledig.

Kom på att det har hänt så otroligt mycket i år.
Kommer att ta det imorgon. Highlights from the past year.

Hoppas ni har en skön kväll! Wherevere you are!

Puss och Gott nytt år! / Sadia

Kommentarer
Postat av: skoobe

din blogg är mycket finare! he he

2008-01-07 @ 01:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0