En dubbel åldersnoja, tack!

Igår kväll mötte jag upp F och hans kompisar för att fira en av deras polare. Alla skulle mötas på Balthazar på Söder. Självklart, eftersom ingen kommer in någon annanstans! Den enda som fyllt 20 var ju han som skulle firas! Mormorsskämten flyger till höger och vänster...

MEN när vi väl ska beställa i baren så är JAG den enda som måste visa leg! Trots alla babyfaces runt omkring!
Så först bli jag mobbad för att jag är typ äldre än alla sammanlagt och sen blir jag hånad för att jag ser ut att vara inte dag över 12!

Förvirrad minsann...

Kommentarer
Postat av: nooni

HAHAHA sådär var det för mig igåår!..

2007-11-10 @ 17:15:53
URL: http://nooni.blogg.se
Postat av: F.

moaha, så går det "lilla" vän. !

2007-11-27 @ 00:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0