en helg med grabbarna

Jag åkte ut till Södertälje för att festa med F och hans vänner i fredags. Jag kunde ju självklart inte motstå detta erbjudande då det fanns en jacuzzi på området.
Festen ägde rum hemma hos A.

Först skulle grabbarna komma och hämta mig i älvsjö. Min syster skjutsade mig dit så jag kunde få en chans att åka med henne första gången efter att hon skaffat körkort!
Vi väntar i typ en timme. Sen kommer en bil proppfull med folk i.
Jag sätter mig i bilen bredvid tre tjejer. Jag visste att de skulle ta med några småtjejer och jag ville ju inte döma dem på förhand och tro att de var värsta fjortisarna. Men så fort vi börjat åka så kom den ena mest korkade kommentaren efter den andra.
Vi kommer fram och festen sätter igång. Redan när vi kommer dit så har två av tjejerna börjat hitta på lögner åt sina föräldrar om vart de egentligen är någonstans. De ringer kompisar och sen föräldrarna och håller på att smida planer om diverse. De tjejerna, T och L, drar relativt tidigt eftersom de är rädda för att deras brilijanta planer ska spricka.

Kvar blir jag, grabbarna och M. Den här tjejen, M, kan tydligen ALLT om analsex och diverse sexleksaker. Och måste hela tiden dra upp anekdoter om olika sorts sjukdomar man kan få av olika sexlekar. Och varje gång hon kommer med en liten historia så blir det helt tyst.
DESSUTOM insisterar hon på att prata om sin misslyckade blygdläpps-piercing. Plus att hon insisterar på att VISA UPP hennes ärr från denna!
Alla grabbarna är så fruktansvärt äcklade och jag sitter och njuter av att jag inte är 17 längre och måste bevisa något.
Den här tjejen är också den mest korkade jag någonsin träffat. Det kan tilläggas att hon har Big Brother Jessica som idol. När vi skulle bara i jacuzzin så försökte hon få alla att istället springa ner till sjön för att bada där i stället.
Sen går vi in och äter lite. Spelar lite TV spel. Precis i tid för läggdags så blir ju M spyfärdig och springer fram och tillbaka från toalettstolen flera gånger.
Tack och lov så åker hon tidigt nästa morgon.

Tack grabbar för att ni är så underbara, omtänksamma och sjukt roliga!
Jag hade skitkul och jag hoppas att vi gör om det snart igen!



Jag var tvungen att vara hemma vid 17 tiden eftersom mamma bjudit hem folk på middag.
Jag var helt trasig när jag kom hem. Trött efter två dagars festande. Självklart så kommer ju inte gästerna förrän vid 19.30 tiden. Alla är så hungriga och pappa var tvungen att åka och hämta folket eftersom de inte hittade.
Efter middagen så slog bakfyllan till och jag vart fruktansvärt trött och fick huvudvärk. Men jag var ju tvungen att sitta där och lyssna på det stela småpratet.
Till sist gick de. Och jag fick gå och lägga mig. Jag sov i tolv timmar.

Igår åkte jag in till stan, mötte upp S och shoppade lite. Sen drog jag hem till J där mina andra grabbar skulle ha Prince-kväll. Vi köpte mat och tittade på massa DVD grejer. Riktigt trevligt!
Fast jag märkte då att jag fått mitt straff för att bada i en jacuzzi, utomhus mitt i natten, i november.
Min idiotiska förkylning med hostan from hell är tillbaka.

Ska till läkaren idag. Hoppas att de skriver ut det starkaste de har!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0