Höstlooov!

Woho!
Lov!
Güüüd vad skönt!

Jag är iof fortfarande lite småförkyld. MEN det ska inte stoppa mina äventyr!
Det började ju väldigt trevligt.
Jag vaknade kl 13, åt frukost och kollade på Herkules (Disney) med min syster. Fantastisk film måste jag säga.
Dagen kommer väl fortsätta med att jag Facebookar och... ja. hmm inte så mycket annat... Jag menar. Jag har ju lov trots allt.

Men! Imorgon kommer en höjdpunkt! Jag ska få äran att umgås med kära Erikboy. Lite vin, en bra film.
Det ser jag fram emot!

Grattis till Moa och Hanna som blivit sambos!
Kärlek!

Höll på att glömma:
Jag måste ju visa upp mina nya fantastiska vinterpjucks:
My tribute to Napoleon Dynamite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0