Sjuk!

Jag orkar inte mer! Nu har jag gått och varit förkyld och haft hostan from HELL i mer än en vecka!
Jag har prövat alla olika sorts häxbrygder och mediciner och inget hjälper! Jag blir tokig!
Jag kan ju inte göra nånting ordentligt i skolan. Nackdelen med att vara sångare är att så fort man blir sjuk så är det ju kört. Du kan ju inte göra annat än att vänta tills det blir bra....
Och jag kan inte vänta!

Jag går runt med lock för öronen och måste be folk upprepa allt de säger som en gammal nucka! Jag behöver en dån där tratt som åldringar har:

"Vaaa?! Vad sa duuu?!"

Gah!


Kommentarer
Postat av: nooni

jag ber för dig mango

2007-10-25 @ 20:37:40
URL: http://nooni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0