Grattis Verner!

Det är väldigt svårt att få ur sig något bra här när man är så extremt bakis som jag är. När jag skriver så låter tangenterna som om en indian står och slår på en trumma vid mitt öra. Bah!

Igår var jag ialla fall på 25 års kalas ute i Tallkrogen. Det var herr Verner som fyllde år (fast han fyller år på måndag egentligen). Och det var flickvännen Anna som hade ordnat ALLT med hela festen! Såg till så att folk hjälpte till och hon fick dit säkert 50 pers på hela kvällen!

Det började med att jag kom dit och de få som hade kommit satt och tittade på Idol medan Verner och Annas bror befann sig på golvet för att skruva ihop ett bort och fyra stolar!
 

Efter Idol började folk ramla in och snart var det dags....
Anna hade bakat TÅRTA! Grabben fick presenter och födelsedagssång:
       

Sen blev det åka av! Fest hela natten! Det var mycket nytt folk för mig så det var bara att babbla på.
Verner satt på ett BBC natur program (fast med itunes musik på istället för prat) på HD TVn som gick hela kvällen. Det såg ut som en skärmsläckare och man blev helt hypnotiserad. Så alla fastnade där nån gång under kvällen.

Sen blev det lite dimmigt....

Det finns inget hetare än en man i minisombrero:


Ikväll ska jag på inflyttnings-tjejmiddag i Bagis hos Kicki.
Ska bli kul att snacka skit och skratta hela kvällen!

Kommentarer
Postat av: nooni

nej du har rätt.. länge sen ja såg en s¨å sexigminisombreroo

2007-09-23 @ 21:45:30
URL: http://nooni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0