Min syster är på Disneyland och jag viker jeans....

Idag postade jag min uppsägningsblankett. Jag är antligen fri! På riktigt. Nu väntar jag på en FET semesterersättning därifrån som tack för all plågande tortyr och psykiska men som jag fått under mina 5 år.
Woho!
Som tack för att jag är ny har jag också fått de sämsta tänkbara jobbpassen någonsin. Antingen jobbar jag 17-21. Ja. Det är sant. Vi stänger 21. Eller kl 22 om våra kunder får bestämma. Som att det inte är nog att man har öppet när ALLA andra affärer överallt har stängt för längesen, så vill de ju självklart ändå inte lämna butiken fastän man sagt till dem 120 gånger när klockan är 21.15. Jag jobbar också det andra mördarpasset 11-20. En dag stod jag ock vek jeans i 8 timmar!
MEN, jag är så sjukt tacksam för det här jobbet. Och jobbkamraterna är de skönaste folket jag jobbat med någonsin!

Kommentarer
Postat av: F

Grattis till befrielsen från Lindex! Jag skaaaaaaa kolla efter dina skor när jag får chansen. Igår klarade jag mig undan från att bli kickad, damen bad mig bara ta ett par steg bakåt vilket visserligen fick mig att se mer dum ut än om jag hade gått därifrån, haha (Jag var på disneyland, inte disneyworld. Jag är säker på att disneyWORLD är mycket coolare!)

2008-07-02 @ 19:56:49
URL: http://snooki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0