Psycho-fans

Ok. När jag inte kan sova så surfar jag om kring på nätet och hittar massa totalt onödiga grejer.
Tillexempel så hade jag Måns Zelmerlöws låt "Cara Mia" på hjärnan idag (döm mig icke! Jag vet att du har gått och nynnat på den nån gång det senaste året!) för att av nån anledning så pratade vi om Idol-rejects på jobbet. Så nu precis så surfade jag omkring på Facebook och kollade om just Måns hade hoppat på denna trend.

Ja, det fanns två. Fast en var en bild på Måns fast han hette (läs med engelsk brytning) "Mans Zelmerlow" och den andra var med en stekig bild och svenskstavat. Jag gick in på den stekiga bilden och kollade runt lite där. På hans "Wall" hittar jag något lite läskigt. Det är en tjej (ser det nästan ut att föreställa på profilbilden i alla fall) som har skrivit extrema psykinlägg till grabben. Jag gick tillbaka till när hon skrivit det första och ni ska få ta del av utvecklingen här och nu.
Jag hoppas verkligen inte att det är ett skämt.... :



at 11:10pm on January 24th, 2008
hej hej måns!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vi ses i göteborg på lördag när jag ska se dig på footloose då.hälsa syrran fanny i från mig så gott kramar din största fan nånsin kram Gisela



at 8:46pm on January 27th, 2008
tack måns för en fin och underbar och trevlig musikal i footloose igår.du var bäst i hela footloose musikalen igår för du gjorde bra i från dig som bad gie. alla var duktiga men du var bäst måns. svara gärna på mina inlägg jag skriver till dig sötnos på alla sidor på din hemsida och lunar. jag stod och applåderade flera gånger för dig igår måns på storan på musikalen eftersom du är min stora favorit idol och fan kram Gisela



at 6:05pm on February 5th, 2008
hey hey Måns!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hur e´läget med dej då? det är bra med mig. hur går det med allting nu då med föreställningarna i stockholm nu då? du svarar aldrig på mina brev här tycker jag eller på mina gb inlägg på din hemsida eller lunar. jag vill att du ska skriva ett mess till mig så jag kan bli glad.älskar dig måns. vad tråkigt för dig att du är singel nu igen hoppas du hittar någon ny tjej snart då önskar dig lycka till med alla priser du har vunnit och sådant. många kramar din största fan //Gisela svara mig på alla sidor måns.



at 11:08am on February 19th, 2008
haj haj måns!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hur e´det med dej idag då? Varför svarar du aldrig mig på mina inlägg? jag läser alla dina långa blogg inlägg på din hemsida och dem korta bloggen och skriver till dig i gästboken på hemsidan med men får aldrig svar av dig min största fan. Älskar daj måns som fan. Älskar din musik. Hur mår din syster fanny då? som jag känner ganska väl sen långt tillbaka hon går ju på min gammla skola i huset nu på fyr åriga programmet i lund på vipan där jag gick innan med ju typ. ha de så bra måns sköt om dig lycka till med footloose i stockholm och sånt och allting annat som du gör måns grattis till alla priserna du har fått och sånt. varma kramar //Gisela skriv ett inlägg snart till mig måns puss kram



Efter det här har hon inte skrivit.
Haha! Jag gick in för att kolla på hans hemsida i gästboken. Där fanns det fler psykos. Ni måste kolla det själva för det var för många. Folk skriver till honom som om de är tillsammans med honom!
EX:
"Måns, jag ska sätta in tandställning imorron :/ är faktiskt skitnervös, känns som mitt livs undergång ska ske imorron :/ blä.
men jag saknar dig <3 your the one and only (: kramar/linda<3"



Måns Zelmerlöws psykogästbok:
http://www.manszelmerlow.se/?bfs=1



Sjukt att ett helt inlägg kan handla om "Mans Zelmerlow".

Kommentarer
Postat av: Flanders

HAAAAAAAAAAAHAHAHAHHA psyyyyyyykfall!

2008-03-12 @ 01:14:29
Postat av: n

Hahaha..namnet Gisela passat förövrigt så sjukt bra, jag kan se henne framför mig.
Hästtokig..lite smått överviktig... reebok skor, skavande lår, glasögon me mongosnören och hängig underläpp.

2008-03-12 @ 07:15:10
URL: http://nooni.blogg.se
Postat av: Sara

ha ha
vad kul..=)

2008-03-12 @ 12:45:26
URL: http://flippaut.blogg,se
Postat av: n

å gud.. jag var precis inne
i hans gästbok , hittade detta. ''helt sjukt, så mycket jag saknar dig det gör ont ont ont .. åååhh'' och flickebarnet har bild på sig.. hur besatt får man bli. obehagligt....tack för guldgruvan detta kan ja roa mej med hela kvällen.. jag e helt fascinerad.

2008-03-12 @ 17:19:18
URL: http://nooni.blogg.se
Postat av: n

hahaha.. jag tror du är den enda som fattade det..

2008-03-16 @ 19:19:55
URL: http://nooni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0