Våga Vägra Vinter!

Jag har dragit ned rullgardinen. Jag VÄGRAR vinter just nu, och alltid! Nu får det vara nog!
Man kan ju inte göra nånting idag på grund av snön! Vem orkar gå ut i det här vädret!?!

Imorgon ska jag och A gå ut på stan och lämna ansökningar inför sommar och höst-jobb. Jag har fått nog av mitt jobb också. Fy fan.
Det skulle vara så skönt att ha ett jobb inne i stan. Får se vem som nappar... Jag har skrivit en ansökan nu. Måste bara hitta en bra bild också. Men det är ju också svårt. Alla bilder man har är ju töntiga pose-bilder till facebook eller massa festbilder. Man kan ju inte visa upp en bild med fullt bling och ett champagneglas i handen! haha Sen är det ju JAG som tar alla bilder överallt. Det finns ju aldrig några på MIG...

Jag har skaffat kavaljer också. Stor nyhet! Nu har vi tvingat oss själva att inte träffas på TVÅ HELA DAGAR. Jag vet, det är helt sjukt! (sarkasm) Men man kan ju inte vara med varandra jämt.
Det finns så sjukt mycket bra att säga om den här mannen. Allt är bra. Han är perfekt på alla sätt och vis. Allt  jag någonsin kunnat önska. Ledsen att det tog så lång tid för mig att våga...

Han är underbar och så vacker... Min Hjärter Kung.
Jag är kär...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska inte vara ledsen för att det tog tid för dig att våga, se i stället till att njuta av varje dag av lycka och kärlek!

2008-04-23 @ 18:52:02
URL: http://bodil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0