Hemlig beundrare

Igår på rasten på jobbet så hade det ringt ett konstigt nummer. Så jag eniro-ade det. Då var det Sats i Sickla som hade ringt. (Jag bodde i Nacka tidigare.)
Jag tänkte att nu ringer de upp bara för att fråga varför jag inte har tränat på så länge och om de ska komma och hämta mig till gymet för att tvinga mig upp på en stairmaster.
Jag ringde inte tillbaka.
Senare på kvällen så ringer de igen.
Så jag svarar.

S = JAG - Hej det är S.
J - Hej! Det här är John från Sats i Sickla.
S - Hej?
J - Är allt bra?
S - Ja... det är det väl. (Undrar när han ska komma till poängen...)
J - Går det bra med träningen och så?
S - Jag har inte haft tid att träna så mycket på senare tid. Men jag börjar komma igång med det. (Undrar fortfarande)
J - Brukar du gå på pass eller tränar i du i gymet?
S - Eh.. jag brukar göra bådeoch...
J - Har du fått ett program?
S - Ja det har jag fått.
J - Ja men då så. Då ses vi snart då!
S - Eh... Jag bor inte där längre så jag tränar inte där nu.
J - Va? Har du övergivit oss? Men vart tränar du då?
S - På Odenplan.
J - Ja men då får jag väl komma dit och köra gästpass då!
S - Ok? Visst. Var det bara det du ville?
J - Ja.... Om du inte har nåt annat kul att berätta?
S - Haha... Nej.
J - Ok. Ha det bra då!
S - Detsamma. Hej.

Jag vet fortfarande inte vem det här är. Eller vad han egentligen ville... Mystiskt.

Kommentarer
Postat av: nooni

HHAHAHHAA tack för länken, den gjorde min dag!

2007-06-13 @ 19:36:53
URL: http://nooni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0