Hjärnsläpp och monsunregn

En ny vecka på RML. Som började i total misär för min del. Vi ska spela en lätin låt av Carlos Vives. Låten heter "Fruta Fresca" = Färsk Frukt.

Hela förra veckan satte jag den perfekt. Men helt plötsligt har jag fått hjärnsläpp sedan i måndags och jag KAN bara inte sätt introt i låten. Den är lite svår och komma in i och jag försöker verkligen. Men jag blev så fruktansvärt besviken på mig själv när jag inte satte det. Och jag kände mig som en bloody idiot. Faktiskt.
Och eftersom självförtroendet dyker ner i botten så klarar jag ju absolut inte att sätta början och det stör mig något fruktansvärt! FAN! Jag är i en grym ensemble och jag känner bara att jag förstör! GAH!

Sen skulle jag träffa Moe-Moe hemma hos henne på Kungsholmen. När jag går från Fryshuset regnar det inte så farligt mycket. Bara vanligt Sverige-regn. Men när jag väl är där så öser det ner! Det forsar fram en syndaflod längs gatorna och jag är såklart, trots mitt paraply, dyngsur, i alla fall om fötterna. Man borde ha en "Emergency Surfboard" för såna här situationer...
När jag väl har kommit in i relativ värme och blivit på lite bättre humör så skriker jag åt vädergudarna att de ska låta det sluta regna i åtminstånde en halvtimme. Och se. När jag och Moa kommer ut så duggar det bara lite.
Så vi går till Thélins och häver kaffe men blir ändå inte pigga (hon jobbar natt, jag frustrerad och utpumpad i en replokal).

Och idag började ju Idol... Jag måste säga att det är alltid lika kul att se på folk som gör bort sig. Efter 4 år av detta program borde de ju veta att de kommer bli hånade, torterade och rullade i fjädrar om de inte kommer med något vettigt. Sen måste jag också säga att jag älskar Carina Berg! Wunderbar!

Kommentarer
Postat av: nooni

hahahaa va sööt :)

2007-09-12 @ 00:59:47
URL: http://nooni.blogg.se
Postat av: nooni

skärpning paco..skriv oftare.

2007-09-18 @ 11:30:57
URL: http://nooni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0