Gig imorgon och prov idag

Idag hade jag ett skitstort musikteoriprov som varade i tre timmar! Min hjärna var helt mos efteråt. Men tydligen så hade det gått lika illa för alla i min ensemble på det provet.

Imorgon ska jag och mitt skol-band spela på Klubben på Fryshuset. Vi ska vara förband till musikerlinjens 80-tals konsert! Det ska bli så kul att äntligen få spela för alla kompisar och familjer! Jag är riktigt peppad!

Igår var jag ock såg på Simon Norrsveden och hans band som spelade på Musslan vid Odenplan.
Det var riktigt bra och det var fullt med folk!

Kolla in han på myspace:
www.myspace.com/simonnorrsveden

image74

Kommentarer
Postat av: n

HAHA ere sant!
jag tog studenten i somras.. men e 87a.. bytte linje o fick gå om ettan.

2008-02-20 @ 20:20:26
URL: http://nooni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0