Blondes have more fun.

Asså jag vill verkligen inte skriva om Blondinbella. Men fan vad hon går mig på nerverna. Jag hade verkligen undvikit att gå in på hennes blogg. Allt man har hört är att den bara sprudlar av fjortishet samt att hon har sålt sin själ till medierna genom att göra reklam för massa skit och sen få pengar för det. Men så gjorde jag det. Jag gick in på bloggen. Jag visste vad jag hade att förvänta mig. Och där var det.
Den sprudlande snobbiga fjortisheten gånger 3000! Jag har aldrig sett något så sterotyp i hela mitt liv.
Det som gör mig mest irriterad är ju att hon är ju så sjukt smart. Hon spelar ju med till tusen så att folk ska ogilla henne mer och sedan gå in och läsa. Bra PR trick. Hon får ju betalt för att visa upp ett falskt liv där allt hon gör eller har på sig i form av kläder och smink är saker som folk betalar henne för att visa upp.
Sen så är det ju så sjukt smart eftersom hon får folk att snacka skit om henne för att hon just är så sterotyp. Katrin Schulman jämförde henne med Miss Piggy och startade ett jävla liv. Smart. Allt det här gör ju aå att fler människor uppmärksammas om denna fantastiska lilla flicka som verkligen "lyckats" i bloggvärlden. Calle Schulman sa att 340 000 pers läser hennes jävla babbel varje dag. Jag blev en av dem. Och efter det här kommer väl inte ens du att kunna motstå att gå in och se efter....Fan.

(Hon ser ju faktiskt ut som Miss Piggy! Faktiskt.)

Jag tänkte göra det lätt för dig eftersom du vet att du vill...:

http://www.blondinbella.se

Kommentarer
Postat av: Charlie Bronson

stod emot.

2008-04-04 @ 01:40:45
Postat av: Rebecca Wictor

Alltså.. jag kände precis likadant.. gick in och kollade för ett tag sedan och kunde inte sluta förundras över att hon har blivit så stor.. sen fick jag samam ångest.. nu var jag en av dem som hade kollat in hennes jävla blogg.. en gång, aldrig mer.

2008-10-06 @ 11:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0