En tråkig ledig dag.

Idag är jag ledig. Men på grund av detta ständiga pissväder så orkar man ju inte ens gå ut på balkongen! Jag har varit så sjukt rastlös att jag har bakat hallongrottor. De blev ju bra. Men sen blev jag sugen på att äta något ordentligt så jag hasade mig iväg till konsum för att köpa middag. 
E har haft sökning på musikhögskolan idag så jag tänkte att han skulle få en riktig lyxmiddag ikväll! Hemgjorda hamburgare!

Tvn har varit på hela dagen och jag är helt matt. Funderade på att kasta ut den efter alla jävla rachel ray, ellen och oprah program. Men sen kom jag på att det var inte min TV.

SNART flyttar vi! Men det är mycket kvar att göra. E ringde precis och började diskutera (samtidigt som han är på väg hem, två stationer bort) om hur vi skulle dela upp vårt bolån och meddela det till vår bank. Vår banktant hade tydligen ringt till honom.
Jag hade totalt glömt bort att åka och hämta alla bankpapper som kommit hem till mina föräldrar. 
Men om man skickar det imorgon så går ju inte jorden under, eller ja  på onsdag eftersom jag jobbar hela dagen imorgon...

Just det!

Vi ska börja trasha våra kunder jeans på beställning! Axel verkar ha fått tillbaka barnasinnet! Han var lycklig som få!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0