Hej och välkomna tillbaka.

Jag har inte skrivit på länge. I know. Men jag tappade stinget lite kände jag. Det blev inte bra. Så nu har jag kommit tillbaka från min konstpaus och ska skriva igen!
Plus att jag har typ inte gjort nånting annat än att jobba vareviga dag! Gah!

Men jag ska inte skriva nu. Jag har precis kommit hem från Way Out West i Göteborg och är slutkörd. Och jag ska skriva ALLT om det. Men jag vill att det blir bra så därför får det vänta nån dag eller två. För jag måste tillbaka till jobbet igen. Ni är väldigt välkomna dit om ni vill på semester till tropikerna. Det är nämligen 28 grader varmt på mitt jobb. Luftkonditioneringen skickar ut VARM LUFT. Och ingen vill komma och laga. Svetten rinner, spotlightsen från taket värmer ännu mer kunderna klagar, barnen klagar, JAG klagar. Tillochmed chefen klagar.
Jag vet att det är inne med hela "Global Warming" grejen. Men det här är ju löjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0