Min BH är gjord av bly, Stålis.

Jag har på senare tid haft otaliga diskussioner om mitt jobb med nya och gamla vänner.
Alla som hör att jag jobbar i en viss butik, tycker att det låter så "soft" och coolt att jobba med kläder. Jag är underklädesansvarig just nu. Killarna tycker att det måste ju vara kul att hjälpa andra killar som kommer in och ska köpa underkläder till sina tjejer och frugor.
Jag måste ju då ta och förklara för alla er varför det INTE är något kul alls!

Ok. Tänk er att det kommer in en riktig pudding. Och eftersom 98.5% av alla som handlar hos mig är skrynkliga gamla tanter, så är den här puddingen ett jaktbyte.
Så kommer han gående emot mig och ler, (allt detta händer i slow-motion) kommer fram och frågar om hjälp att handla till sin tjej! Hur kul är det på en skala?!

Sen har vi medelålders mannen som ska handla något, fort som fan, till frugan. Eftersom hon fyller år idag och mannen kommer på det en halvtimme innan vi ska stänga.
Jag frågar vad han behöver hjälp med. Han säger att vill hitta något snyggt till frugan.
Jag frågar om han vet vilken storlek hon har. Det är då det händer.
Den äckliga gubben som är gammal nog att vara min far, tittar på mig, nerifrån och upp. Och stannar blicken vid mina bröst och ser ut som om han försöker använda sin röntgenblick!! Sen kommer han på sig själv och säger "Lite större än du ungefär..."

Kan man BLI mer förnedrad?!

Kommentarer
Postat av: nooni

eller när man frågar.. vad har hon för storlek?.. å dem kupar händerna i luften framför sig som en liten cirkus björn som sitter fint..å säger.. ungefäääär så här stora..

2007-07-30 @ 01:00:06
URL: http://nooni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0